Estonia – Call centre – Kõnekeskuse teenuse osutamine Tööinspektsioonile
Tender Description
Tööinspektsioon soovib hankida perioodil 01.01.2026-31.12.2029 kõnekeskuse terviklahendust, mis võimaldab teenindada sisenevaid ja väljuvaid kõnesid, saata välja SMS teavitusi või teostada klientide massteavitamist SMS-i vahendusel. Kõnekeskuse ülesehitus on teemapõhine, st iga teema kohta on eraldi teenusenumber - infoliin. Teenusenumbrile saabunud kõned suunatakse vastava infoliini järjekorda. Igat järjekorda teenindab erinev grupp agente ning agendid võivad samal ajal kuuluda erinevatesse gruppidesse. Kõnekeskuse agendid on paigutatud üle Eesti. Klientide teenindamine toimub vahetustes, seega ühte kõnekeskuse töökohta kasutab mitu agenti vastavalt ajagraafikule. Tööinspektsiooni kõnekeskus töötab E-R kl 9.00–15.00. Aasta jooksul teenindatakse kõnekeskuses ligi 40 000 klienti. / Kõrvaldamise alused ja kvalifitseerimistingimused: Vaata hanke alusdokumentidest
Teljes pályázati betekintés megnyitása
A teljes részletek és AI elemzések elérhetők a tend.ee platformon. Hozzon létre ingyenes fiókot.
Ingyenes kezdés. Nincs szükség hitelkártyára.
